płatności online ( szybkie przelewy, blik, płatności kartą - typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.) których operatorem jest Autopay S.A. (autopay.pl)
gotówka lub karta przy odbiorze osobistym lub bezpośrednich zakupach w sklepie.
- Sposoby dostawy :
odbiór osobisty w sklepie - Warszawa Al.Waszyngtona 53a( wejście od ul.Siennickiej ) w godzinach 11.00-17.00
wysyłka Kurier Inpost lub Paczkomat na terenie Polski
jeśli kupujący ma niezrealizowane jeszcze zamówienie i jego status na to nie wsazuje, czyli że nie jest w trakcie realizacji, to może złożyć kolejne zamówienie i otrzymać je jedną przesyłką wybierając opcję: Dostawa łączona.
W przypadku wysyłek zagranicznych prosimy o wcześniejszy kontakt w celu uzgodnienia kosztów i możliwości wysyłki.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.